Bestuur HV Coriovallum bij Serious Request 2015

Zoals jullie waarschijnlijk weten, vond Serious Request van 3FM dit jaar in Heerlen plaats; een aantal dagen flink feesten en plaatjes draaien om zodoende genoeg geld in te zamelen voor het Rode Kruis. Het Rode Kruis wil met de opbrengst daarvan noodhulp verlenen aan jongeren in conflictgebieden. Enkele bestuursleden van Huurdersvereniging Coriovallum hebben ook een kleine bijdrage geleverd aan dit project.

Bij aankomst in de middag bleek het hele Pancratiusplein al flink volgelopen te zijn met zowel toeschouwers als donateurs, die samen genoten van de muziek die de DJ’s van het Glazen Huis ons voorschotelden. Wij sloten achteraan in de rij en hebben geduldig anderhalf uur, in volle verwachting, gewacht om dan eindelijk het geld te mogen deponeren in de brievenbus van het Glazen Huis.
Na afloop hebben we, uiteraard onder het genot van een lekker warm drankje, nog even geluisterd naar de nummers die gedraaid werden. Wij zijn blij dat ook wij steun hebben geleverd aan een betere toekomst voor jongeren in conflictgebieden.

Collage Serious Request 2015